הלבשה תחתונה לקיץ שכל אישה צריכה

הקיץ מגיע ואיתו גם הצורך והרצון לרענן את המלתחה. אין ספק שהקיץ זו הזדמנות ללבוש בגדים קלילים וקיציים וכשמדובר על הלבשה תחתונה לנשים נראה כי יש לא מעט אפשרויות נהדרות. הנה כמה מהאופציות ששווה גם לך להכיר, ומכאן כל מה שנשאר זה פשוט להתחדש בהלבשה תחתונה קיצית ומפנקת!

חזייה לקיץ

בעונת החורף נשים בוחרות בצדק ביגוד מחמם יותר, אך בקיץ הבגדים החמים עשויים לא מעיקים והם לרוב לא מתאימים. חזיות לקיץ עשויות מבד קליל ונושם ואם את מבלה הרבה בשמש אז מומלץ גם לבחור בגוונים בהירים יותר.

תחתונים לקיץ

גם כאן חשוב מאד להקפיד על קניית תחתונים מבד נושם ואוורירי. שימי לב מצד אחד שאת קונה תחתונים שיושבים בצורה טובה על הגוף ולא מרגישים רופפים מדי, אך מצד שני חשוב שלא יהיו צמודים מדי כי זה יכול להיות בהחלט לא נעים בשיא החום.

גוזיות

אין הרבה פריטים של הלבשה תחתונה שמתאימים במיוחד לקיץ כמו הפריט הזה. גוזיה תספק הרבה פעמים תמיכה טובה לחזה מצד אחד, אך מצד שני מי שתעדיף לשים חזייה מתחת בכל מקרה בהחלט יכולה לעשות את זה. זהו פריט לבוש אוורירי, נוח ונעים שמתאים במיוחד לקיץ ובהחלט אפשר ללבוש אותה גם בימים החמים ביותר כשמבלים בשמש.

ובמקום פיג׳מת צמר – בייבי דול

נסיים עם הפתרון המושלם לשינה בקיץ – הבייבי דול. בגד נוח, נעים וקליל למדי שאפשר להיות איתו בבית בכל שעות היום ואפילו ללכת איתו לישון. על הדרך תהני ממראה סקסי ונשי ואין ספק שמדובר בפיג׳מה הקיצית המושלמת.

אז למה את מחכה? זה הזמן לרענן את המלתחה עם הלבשה תחתונה קיצית וקלילה!

מרחבי הרשת:
מטרנה, מטרנה – כתבה, מטרנה להזמנה, מטרנה בפייסבוק

תגובות

שתף אותנו

Updated: 31 בדצמבר 2023 — 6:11 pm

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *