טיפים לשמירה על עור בריא

זה לא משנה אם המראה החיצוני שלנו זה משהו שמעסיק אותנו בדרך כלל, או שאנחנו דווקא מאלה שפחות חושבים על איך שאנו נראים, שמירה על עור בריא היא דבר חיוני וחשוב בכל גיל. מחלות עור ובייחוד כאלו הנובעות מחשיפה לשמש עשויות להיות לא נעימות במקרה הטוב ובמקרים פחות טובים אף מסוכנות, ומראה העור שלנו הוא הרבה פעמים אינדיקציה רחבה יותר למצבנו הבריאותי. אנו רוצים לחלוק כעת כמה טיפים לשמירה על עור בריא.

הישמרו מפני השמש


נכון, זה ממש נחמד ונעים להנות משמש חמימה מדי פעם וכולנו אוהבים עור שזוף בקיץ, אבל צריך לזכור שהחשיפה לשמש היא הגורם מספר אחד לנזקי עור. זה לא אומר שאתם צריכים להימנע ממנה לחלוטין, אבל עדיף לצמצם את החשיפה, ואם כבר יצאתם לשמש חבשו כובש רחב לשמירה על עור הפנים ומרחו על עצמכם קרם הגנה.

אל תעשנו


רשימת הנזקים של סיגריות וטבק היא ארוכה מאד, אבל לא הרבה יודעים שפגיעה בעור ובמראה שלו היא אחד מהנזקים היותר נפוצים. אם אתם מעשנים כדאי ורוצים לשמור על העור כדאי שתפסיקו בהקדם, ואם אתם לא מעשנים, עשו לעצמכם טובה ואל תתחילו מראש.

קרמים ותכשירים


רבים שואלים האם שימוש בקרמים ותכשירים יכול לשפר את מראה העור ולשמור עליו. התשובה היא כן, אבל לא כל תכשיר ועדיף ללכת כמה שיותר על תכשירים טבעיים. בנוסף, שימו לב כי שימוש יתר עלול להביא לתוצאה ההפוכה.

תזונה


אכן, למזון שאנו צורכים יש השפעה על מראה העור שלנו. עדיף להימנע משומן טראנס, מזון מטוגן, פחמימות ריקות וסוכר ומומלץ להרבות בפירות וירקות, עלים ירוקים מכל הסוגים, אגוזים ושקדים, קטניות, דגנים מלאים, שמנים בכבישה קרה ודגים כמו סלמון, מקרל וסול.

מרחבי הרשת:

מטרנה – כתבה באתר מעריב
מטרנה, מטרנה – כתבה, מטרנה להזמנה, מטרנה בפייסבוק

תגובות

שתף אותנו

Updated: 10 באפריל 2024 — 6:20 pm

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *